Jäsenyys

Sijoita yrityksesi tulevaisuuteen ja tule osaksi kauppakamarin laajaa verkostoa!

Kauppakamarin jäsenyys on kannattava sijoitus tulevaisuuteen, sillä kauppakamari on koko elinkeinoelämän yhteistyöorganisaatio.

Kauppakamarin toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja yritysten vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Kauppakamariin voivat kuulua yritykset, julkisyhteisöt, elinkeinonharjoittajat, kunnat ja yhdistykset. Jäsenyys edellyttää liiketoiminnan harjoittamista terveiden liiketoimintaperiaatteiden mukaisesti sekä jäsenmaksun maksamista.

Jäsenenä yritys voi toimia kauppakamarin eri luottamuselimissä (hallitus / valtuusto / valiokunnat) ja siten vaikuttaa alueen elinkeinoelämän toimintaedellytysten parantamiseen. Jäsenenä yritys voi myös lisätä edustamansa organisaation tunnettavuutta kauppakamarin avulla ja kautta sekä löytää verkostokumppaneita.

Täytä jäsenhakemus ja lähetä se meille! Kauppakamarin hallitus päättää jäseneksi hyväksymisestä. Kauppakamarin jäsenyys on maksullista. Jäsenmaksuperusteet löytyvät sivun alaosasta täältä

Jäsenedut

Jäsen: Tästä saat ladattua sähköisen jäsenlogomme:

jasenlogo_1.jpg