TEOLLISUUSTREFFIT
- kumppanuuksista uutta liiketoimintaa

torstaina 6.2.2020 klo 11-16 Ravintola Kerubissa (Siltakatu 1) Joensuussa.

Tavoitteena on löytää uusia kasvumahdollisuuksia teollisuudelle niin yritysten välisistä uusista kumppanuuksista kuin tehdä tutuksi yrityksille alueen teollisuudelle tarjoamia palveluja ja mahdollisuuksia.

Tilaisuus on tarkoitettu:

• teollisuusyrityksille
  • teollisuutta palveleville yrityksille (mm. alihankkijat, palvelut, tavarantoimittajat)
  • teollisuudelle ratkaisuja tarjoavalle tutkimukselle, kehittämistoiminnalle ja koulutukselle

Alustava päivän ohjelma on:
- lounas klo 11-12
- tilaisuus klo 12-16, sisältäen mm. teollisuustreffit, yrityspuheenvuorot, tietoiskut

Pyydämme ystävällisesti välittämään tätä kutsua eteenpäin.

Haluamme näin alustavasti laittaa ennakkoinfoa tapahtuman ajankohdasta aikataulujärjestelyjen helpottamiseksi. Eli muistakaahan laittaa päivämäärä kalentereihinne ylös. Tapahtumasta tulee tarkempaa infoa myöhemmin.

Tilaisuuden järjestävät:
Pohjois-Karjalan maakuntaliitto ja Älykkäät ekosysteemit -hanke sekä
Pohjois-Karjalan kauppakamari

Ystävällisin terveisin,

Järjestäjien puolesta:

Jarno Turunen, Jarkko Kauppinen ja Kirsi Taskinen, Pohjois-Karjalan maakuntaliitto
Matti Vuojärvi ja Mari Tuovinen, Pohjois-Karjalan kauppakamari