Toimitusjohtaja, tule meille töihin

Nykyisen toimitusjohtajamme siirtyessä eläkkeelle, haemme ​​​​​​​​​​​​​​Toimitusjohtajaa

Tule vaikuttamaan maakuntamme elinkeinoelämän tulevaisuuteen ja yritysten elinvoimaisuuteen.

Tehtävässäsi toimit vahvasti julkisessa roolissa ja teet tiivistä ja menestyksekästä yhteistyötä sidosryhmien, viranomaisten, päättäjien sekä elinkeinoelämän toimijoiden kanssa. Vastaat kauppakamarimme kehittämisestä ja operatiivisesta johtamisesta. Raportoit kauppakamarin hallitukselle ja vastaat edunvalvonnasta, kannanotoista ja lausunnoista.

Toimit luontevasti niin paikallisten jäsenyritysten kanssa kuin kansainvälisissä yhteyksissä. Monikanavainen viestintä ja hyvä esimiestyö ovat vahvuuksiasi. Inspiroit yhteistyöhön ja tartut tuloksekkaasti uusiin mahdollisuuksiin - niitä meillä Pohjois-Karjalassa löytyy!
Toivomme uuden toimitusjohtajan aloittavan työssään 1.8.2021.

Odotamme sinulta:

• Vahvaa kehittämisotetta, strategista osaamista sekä selkeää tavoitteellisuutta.
  • Kokemusta ja ymmärrystä yhteiskunnallisesta päätöksenteosta ja siihen vaikuttamisesta.
  • Vahvoja viestintä- ja vuorovaikutustaitoja, niin kasvokkain kuin digitaalisessa toimintaympäristössä.
  • Intoa kehittää kauppakamarin toimintaa yhdessä koko tiimin kanssa ja halua panostaa hyvään esimiestyöhön.
  • Luontevia verkostoitumistaitoja sekä kykyä toimia kansainvälisessä toimintaympäristössä.
  • Vahvaa työkokemusta yrityksissä tai elinkeinoelämän parissa.

Arvostamme soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä kielitaitoa. Valmiit verkostot ja itäsuomalaisen yrityskentän tuntemus luetaan eduksesi. Maakuntamme on laaja, joten edellytämme oman auton käyttömahdollisuutta.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työnkuvan, jossa pääset käyttämään vahvuuksiasi. Päivittäisessä työssäsi sinua tukee osaava kauppakamarin tiimi. Kauppakamariverkosto, aktiivinen hallitus, valiokunnat sekä jäsenistö tuovat työhösi näkökulmia ja kollegiaalisuutta.

Hakemus CV palkkatoiveineen pyydetään toimittamaan 9.2.2021 mennessä: jaana.reimasto-heiskanen@op.fi

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja Jaana Reimasto-Heiskanen, p. 040 089 1210, ma 25.1. klo 12–14, ma 1.2 klo 12–14 ja ma 8.2 klo 12–14.
Toimitusjohtaja Matti Vuojärvi, p. 050 017 0600