Hae Ilmasto-ohjelmaan!​​​​​​​

Keskuskauppakamari toteuttaa LähiTapiolan mahdollistamana Ilmasto-ohjelman, joka auttaa suomalaisia pk-yrityksiä ilmastotyössä.

Vastuullisuus, taloudelliset hyödyt ja mainehyöty ovat syitä, jotka ovat saaneet suomalaisyritykset tarttumaan ilmastotyöhön.

Kustannukset, resurssien ja osaamisen puute taas puolestaan ovat syitä siihen, että ilmastotyöhön ei ole vielä tartuttu.

Nyt 200 suomalaisella pk-yrityksellä on mahdollisuus ottaa ensiaskeleet ilmastotyössä helposti ja maksuttomasti.

Hae mukaan Ilmasto-ohjelmaan viimeistään 30.11.2023!

Ilmasto-ohjelman avulla yrityksesi saa käytännönläheisen koulutuksen, työkalut ja asiantuntija-apua organisaation hiilijalanjäljen laskentaan, opastusta aidosti vaikuttavien päästövähennystoimien tekemiseen sekä mahdollisuuden tavoitella hiilineutraaliutta. Ohjelman tavoitteena on auttaa 200 suomalaista pk-yritystä ilmastotyössä ja saada aikaan päästövähennyksiä.

Sadalle ensimmäiselle ohjelman opastuksella hiilijalanjälkensä laskeneelle osallistujayritykselle myönnetään maksutta Keskuskauppakamarin Hiilijalanjälki laskettu -merkki.

Hiilijalanjälki laskettu –merkin avulla organisaatio tekee hiilijalanjäljen laskennan näkyväksi ja osoittaa sidosryhmilleen laskeneensa hiilijalanjälkensä.