Vuoden digitaalinen yritys palkitaan taas

Oletko sinä oman toimialasi digitalisaation edelläkävijä? Pohjois-Karjalan kauppakamarin Digivaliokunta etsii jälleen vuoden digitaalista yritystä. Ilmoittaudu mukaan kilpailuun ja kerro, kuinka yrityksesi hyödyntää digitalisaatiota toiminnassaan.

Kilpailun tavoitteet

Kilpailun tavoitteena on tuoda esiin alueellisia edelläkävijöitä digitalisaation hyödyntämisessä. Samalla Vuoden digitaalinen yritys -palkinnon myöntäminen kannustaa kaikkia digitaalisuuden omaksumiseen, toimien inspiraationa ja esimerkkinä muille toimijoille uuden teknologian käytön edistämisessä.

Kenelle kilpailu on tarkoitettu

• Kaikenkokoiset yritykset - Kilpailuun voi osallistua yrityksen kokoon tai toimialaan katsomatta. Palkinto on avoin kaikille Pohjois-Karjalassa toimiville yrityksille.
  • Oma tai tuntemasi yritys - Voit ilmoittaa mukaan oman yrityksesi, työnantajasi tai minkä tahansa yrityksen, jonka arvioit olevan esimerkkinä muille alueen yrityksille
  • Digitalisaation hyödyntäjät - Etsimme yrityksiä, jotka ovat tehneet digiloikan tai ovat toimialansa kärjessä digitalisaatiota hyödyntäen. Digitaalisuuden hyödyntäminen on voinut lisätä yrityksesi tuottavuutta tai luoda kokonaan uutta liiketoimintaa.

Kuinka osallistua

Palkinnon saajan valinta

• Arviointikriteerit - Raati tarkastelee ehdotusten vaikuttavuutta, edelläkävijyyttä, digiratkaisuista saatuja hyötyjä ja esimerkillisyyttä. Vaikuttavuuden skaala voi olla alueellinen, kansallinen tai jopa kansainvälinen.
  • Palkintojenjako - Voittaja julkistetaan Kauppakamarin kevätkokouksessa 17.5.2024.

"Digitaalisuus ja tekoäly ovat yrityksien kasvun, tuottavuuden ja menestyksen edellytys. Osallistu kilpailuun!​​​​​​​", sanoo Pohjois-Karjalan kauppakamarin toimitusjohtaja Antti Toivanen.

Lisätietoja:
Kauppakamarin Digivaliokunnan pj. Teemu Purmonen