Joensuun parasta palvelua palkinto Reijolan K-marketilla

Joensuun kaupunkikeskustayhdistys Virta, Karjalan Heili, Pohjois-Karjalan kauppakamari, Joensuun Nuorkauppakamari ja Karelia-ammattikorkeakoulu järjestivät ensimmäistä kertaa ”Joensuun parasta palvelua” -kilpailun. Kilpailun tavoitteena on löytää vuosittain Joensuussa parhaimman asiakaspalvelukokemuksen tarjoava yritys.

Yleisö vinkkasi 165 joensuulaista yritystä, joista 15 eniten vinkkauksia saanutta nostettiin Karjalan Heilin lukijaäänestykseen. Ääniä finaalissa tuli yhteensä 1185.

-Kilpailun huikea yleisösuosio kertoo, että todella monessa joensuulaisessa yrityksessä saa todella hyvää palvelua, iloitsee Virran toiminnanjohtaja Katja Kolehmainen.

-Toivomme tämän vinkkaus- ja äänestysaktiivisuuden viestivän myös kuluttajien kiitollisuutta ja kannustusta yrityksille, omille kauppiaille vaikeiden koronavuosien jälkeen, jatkaa Kauppakamarin toimitusjohtaja Antti Toivanen.

Vuoden 2022 Parasta palvelua voitto meni 254 äänen voimin Reijolan K-Marketille.

-Juuri tänä Ystävänpäivänä udella Reijolan K-marketilla on 3-vuotisjuhla, joten palkitseminen lämmittää meitä erityisen paljon, iloitsee yrittäjä Toni Ahonen.

Kunniamaininnat tänä vuonna jaettiin Kelloliike Ilmakankaalle ja Lastenliike Päivänsäteelle. Kolme palkittua yritystä saivat eniten ääniä yleisöäänestyksessä ja ne myös mystery shopattiin Karelia-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden toimesta.

LISÄTIEDOT: Katja Kolehmainen, toiminnanjohtaja, VIRTA

p. 0400 179095 JOENSUUNVIRTA.FI