Koulutustarjontamme jäsenyrityksille kasvaa, hyödynnä 100 € tutustumistarjous etäkoulutuksiin!

Pohjois-Karjalan ja Helsingin seudun kauppakamarit lisäävät yhteistyötään. Jatkossa Helsingin seudun asiantuntijaverkoston tuottamat koulutukset ovat paremmin Pohjois-Karjalan kauppakamarin jäsenyritysten ulottuvilla.

Helsingin seudun kauppakamari järjestää ammattilaisille yli 200 koulutusta vuodessa. Nämä koulutukset ovat etäyhteyksin myös Pohjois-Karjalan kauppakamarin jäsenten käytettävissä jäsenetuhinnalla. Jatkossa kouluttautumismahdollisuuksista tullaan myös tiedottamaan jäseniä entistä näkyvämmin.

Useiden lähikoulutusten, kuten Hyväksytty Hallituksen Jäsen -valmennuksen ja suosittujen ajankohtaispäivien, tarjoaminen Pohjois-Karjalassa jatkuu sekin edelleen. Nyt sen lisäksi tarjolla on myös runsaasti syventäviä koulutuksia, joiden järjestäminen paikallisesti ei ole ollut mahdollista.

Koulutusten lisäksi tarjolle tulevat myös kauppakamarin suositut digipalvelut, kuten ”koulutusten Netflix” KoulutusOnline sekä digitaaliset tietopalvelut Ammattikirjasto ja KauppakamariTieto.

Tarjoamme tutustumisetuna 100 € alennuksen valitsemastanne etäkoulutuksesta koodilla K21koulutus100. (Etukoodi ei koske: HHJ, Johtajaklubi, KoulutusOnline, verkkokurssit, Digimarkkinoijan ja myyjän sertifikaatti.)

Palvelutarjontaan voi tutustua osoitteessa www.kauppakamarikauppa.fi ja myöhemmin ne löytyvät myös Pohjois-Karjalan kauppakamarin etusivuilta.