Paras uudistumisidea 2020 -kilpailu

Ossoominen essiin -kampanja jatkuu heinäkuisen Palavelut essiin -tempauksen jälkeen PIKESin Paras uudistumisidea 2020 -kilpailulla

Mikä nurmeslaisen yrityksen lanseeraama kehittämisidea, tuote- tai palvelu-uutuus sinun mielestäsi tulisi palkita

PARAS UUDISTUMISIDEA 2020-palkinnolla Pielisen Karjalan Tulevaisuusfoorumissa 5.11.2020?

Kerro meille oma ehdokkaasi Paras uudistumisidea 2020 -kilpailuun. Miksi ehdottamasi idea on paras? Puhutteliko sen rohkeus, uutuus, raikkaus, erilaisuus tai idea oli muuten vain mieleenpainuva? Perustele valintasi meille.

Palkitsemme 3 ideaa: Yleisön suosikin sekä kaksi raadin valitsemaa ideaa. Kärki-ideoista toteutamme esittelyvideon. Palkitut yritykset ja PIKES voivat hyödyntää videota markkinoinnissa.

SÄÄNNÖT: Palkitsemme ja esittelemme Pielisen Karjalan Tulevaisuusfoorumissa 2020 kolme ideaa seuraavasti: Eniten ehdotuksia saaneen yleisön suosikin sekä kaksi raadin valitsemaa ideaa. Näistä kolmesta kärki-ideasta toteutamme esittelyvideon, joka julkistetaan Tulevaisuusfoorumissa 5.11. Kaikkien kilpailuehdotuksia lähettäneiden kesken arvomme 2 kpl palkintoja. Kilpailun tulokset julkistetaan, vaikka joutuisimme perumaan Tulevaisuusfoorumi-tilaisuuden koronatilanteen vuoksi.

Kilpailun järjestäjinä ja raadin jäseninä ovat Nurmeksen ja Valtimon yrittäjät ry, Nurmeksen kaupunki, Pohjois-Karjalan Osuuspankki, Pohjois-Karjalan kauppakamari, Karelia amk ja PIKES Oy. Ehdotuksia voi tehdä kuka tahansa pois lukien PIKESin henkilökunta ja raadin jäsenet. Kukin henkilö voi ehdottaa vain yhtä ideaa. Kilpailuaika on 7.–31.8.2020.

Ole hyvä ja tee ehdotuksesi viimeistään 31.8.2020 TÄSSÄ LINKISSÄ.

Kiitos aktiivisuudestasi!

Nostetaan yhdessä oman paikkakunnan positiiviset tarinat esille. Kerro hyvää alueen yrityksistä, annetaan hyvän kiertää ja kasvaa.