Stemma Surakka:
​​​​​​​Rehtiä hinnoittelua ja asiantuntevaa palvelua

Kauppias Ismo Heikura

Pitkän linjan Stemma Surakassa vastuullisuus näyttäytyy rehteinä hintoina ja annettavien alennusten todenmukaisuudessa. Rehellisyys, ammattilaisuus ja kotimaisuus ovatkin aina olleet Stemma-huonekaluketjun ytimessä.

Haluamme, että asiakas tulee meille toisenkin kerran, koska kokee saaneensa rehellistä ja hyvää palvelua, kertoo kauppias Ismo Heikura. Huonekalukaupassa nähdään tänä päivänä paljon aleprosenteilla markkinointia. Heikura pohtii, eikö kodin sisustamisen tulisi olla ilon ja ylpeyden aihe.

– Kyseessähän on jokaisen oma koti, emmekö halua sinne asioita, joissa laatu tuntuu? Keväällä Kuluttaja-asiamies ja Kaupanliitto antoivat yhteisen linjauksen alennusilmaisujen käyttöön. Linjaus auttaa vastuul-lista yritystä toteuttamaan markkinointinsa lainmukaisesti.

HUOLELLA VALITUTHUONEKALUT KESTÄVÄT

Olipa kyse sopivan sängyn valinnasta tai eteisen matosta, asiakkaalle etsitään paras ratkaisu hänen tarpeisiinsa. Tätä varten Stemma Surakassa kouluttaudutaan ahkerasti, viimeksi opiskeltavana oli neljänoppikirjan verran nukkumisen ergonomiaa. Ammattilaisen neuvoilla asiakas välttää hutiostokset.

– On tärkeää, että esimerkiksi sänky on valittu huolella, sillä virheostoksesta kärsivät sekä terveys että kukkaro, Heikura muistuttaa.

LIIKEKESKUS PILKONTIE 7:N YRITYKSET ON HELPPO SAAVUTTAA

Huonekaluliike Stemma Surakka on saanut useita uusia naapureita viime vuosienaikana. Yhteistyötä tehdään esimerkiksi viereisen muuttofirman ja liikuntakeskuksen kanssa. Kauppias iloitsee erityisesti siitä, että nuoret ja perheet ovat löytäneet alueen yritykset.
– Alue kehittyy mukavaa vauhtia ja uutta on luvassa. Olemmehan vain reilun kahdenkilometrin päässä Joensuun torilta, liikenteellisesti hyvällä paikalla.

Juttu on julkaistu ensimmäisen kerran kauppakamarilehdessä 4/2020. Juttu Anu Ruusila, Cordial Communication Oy.