Uusi jäsenemme Magiakanta Oy esittäytyy:

Yritykseni Magiakanta Oy muutti 1.6.2021 Mikkelistä takaisin kotiin Joensuuhun. Markkinointinimeni on paremmin tunnettu; K-Citymarket Joensuu Keskusta.

K-Citymarket Joensuu Keskusta on yritykselleni neljäs kauppapaikka ja kokemusta on karttunut ennen tätä yhdestä K-marketista ja kahdesta K-Supermarketista.

Kauppiaana/yrittäjänä on takana yhdeksän vuotta. Olin aiemmin Etelä-Savon kauppakamarin sekä Mikkelin Yrittäjien hallituksen toiminnassa mukana ja nyt paluumuuttajana uutena jäsenenä Pohjois-Karjalan kauppakamarissa.

Kyllä kotiinpaluu on maistunut hyvältä ja on niin ilo huomata, miten Joensuu on kehittynyt tässä viime vuosien aikana aiempaa parempaan suuntaan.

Tästä on hyvät lähtökohdat alkaa verkostoitumaan ja rakentamaan ”uutta elämää” kotiseudulla!

Tiina Karinkanta, kauppias
Magiakanta Oy/K-Citymarket Joensuu Keskusta