Vuoden Valo 2021

Pohjois-Karjalan kauppakamarin henkilöstö on päättänyt antaa Vuoden Valo 2021 palkinnon Cordial Communications Oy:n yrittäjä Anu Ruusilalle. Ruusila on toiminut kauppakamarin Kansainvälistymisvaliokunnan jäsenenä vuodesta 2018.

Perustelut Anu Ruusilan valinnalle:

Anu on aktiivinen valiokuntalainen ja positiivisen asenteen omaava viestintäalan ammattilainen, joka on aina valmis auttamaan. Anun silmiin osuu usein kauppakamariakin koskevia jäsenuutisia tai muita ajankohtaisia asioita, joista hän vinkkaa avoimesti myös meille. Anu on toiminut valmentajana Global Stepsissä sekä kouluttajana Kriisi- ja vastuullisuusviestinnässä, joissa hänen käytännönläheinen lähestymis- ja luennointitapansa on saanut erityisesti kiitosta. Anu on tuonut myös uusia jäseniä kauppakamarin toimintaan mukaan.

Vuoden Valo on 2015 perustettu, kauppakamarin henkilökunnan antama tunnustus ansiokkaasta osallistumisesta kauppakamarin valiokuntatoimintaan. Palkinnon tarkoituksena on kannustaa valiokuntalaisia aktiiviseen mukanaoloon ja korostaa yksilön merkitystä kauppakamaritoiminnassa.

Vuoden Valo -palkinto on myönnetty seuraaville valiokuntalaisille:

• 2015 Ari Mononen, Iivari Mononen Oy
  • 2016 Pekka Auvinen, Karelia Ammattikorkeakoulu, Petri Makkonen Optimi ry, Maarita Mannelin, Pohjois-Karjalan maakuntaliitto sekä Tomi Tuomasjukka, Työluotsi Oy
  • 2017 Keijo Mutanen KIM, Ventures Oy
  • 2018 Perttu Kouvalainen, Fabrik Oy
  • 2019 Mika Juvonen, Biokymppi Oy
  • 2020 Veli-Pekka Leppänen Nanocomp Oy Ltd

Lisätiedot:
Pohjois-Karjalan kauppakamarin toimitusjohtaja Antti Toivanen, p. 050 327 7732, antti.toivanen@kauppakamari.fi

Pohjois-Karjalan kauppakamari on elinkeinoelämän edunvalvoja, vaikuttaja ja kouluttaja. Teemme työtä kilpailukykyisen ja yrityksille menestyksekkään maakunnan puolesta.