Pohjois-Karjalan kauppakamarin puheenjohtaja vaihtuu

TIEDOTE

Julkaisuvapaa 20.11.2020 klo 12

Pohjois-Karjalan kauppakamarin puheenjohtaja vaihtuu

Pohjois-Karjalan kauppakamarin puheenjohtajana aloittaa ensi vuonna toimitusjohtaja Jaana Reimasto-Heiskanen Pohjois-Karjalan Osuuspankista. Aiemmin puheenjohtajan toimi Ari Mononen Iivari Mononen Groupista.

Reimasto-Heiskasen mukaan Pohjois-Karjalan kauppakamari haluaa olla jatkossakin rakentamassa sellaisia ratkaisuja ja toimenpiteitä, jotka vaikuttavat myönteisesti alueemme yhteiskunnallisiin haasteisiin ja elinkeinoelämän kehittämiseen.

• Haluamme tehdä sen yhteistyössä muiden alueellisten toimijoiden, päätöksentekijöiden ja median kanssa, sanoo Reimasto-Heiskanen

Pohjois-Karjalan kauppakamarin hallituksen kokoonpanoon tulee muitakin muutoksia ja jäsenmäärä kasvaa yhdellä. Kauppakamarin ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi nousee toimitusjohtaja Mia Mantsisen Mantsinen Groupista ja toisena varapuheenjohtajana aloittaa toimitusjohtaja Joonas Kekäle Kekäle Oy:stä.

Uusina hallituksen jäseninä aloittavat Seija Tolonen (KarelPro Oy/Eezy), Pekka Hirvonen (Kiteen kaupunki) ja toimitusjohtaja Simo Saastamoinen (Kesla Oyj). Vanhoina jäseninä jatkavat toimitusjohtaja Harri Palviainen (Business Joensuu Oy), toimitusjohtaja Ilkka Pirskanen (Siun Sote), rehtori Petri Raivo (Karelia Ammattikorkeakoulu Oy), tuotantojohtaja Mikko Saastamoinen (Abloy Oy) sekä asianajaja Tuomo Vatanen (Asianajotoimisto Surakka Oy).

Pohjois-Karjalan kauppakamari on elinkeinoelämän edunvalvoja, vaikuttaja ja kouluttaja. Teemme työtä kilpailukykyisen ja yrityksille menestyksekkään maakunnan puolesta.